Proceduri

Kinetoterapie

Kinetoterapia este un tip de gimnastică medicală, care înseamnă, etimologic, terapie prin mișcare și se folosește pentru recuperare medicală.

La Physio Medical Center, recomandăm Kinetoretapia pentru relaxare, corectarea posturii și aliniamentului corporal, reeducarea sensibilității, creșterea mobilitații articulare, dar și a forţei musculare, coordonării, controlului și echilibrului.

Kinetoterapie

Hidrokinetoterapie

Hidroterapia este o formă de recuperare prin care, cu ajutorul apei, ajutăm corpul să se miște și să facă exerciţii. Apa preia din greutatea corpului și presiunea articulaţiilor și îi permite acestuia să se miște mai ușor și în siguranţă. De asemenea, apa contribuie la îmbunătăţirea echilibrului și mobilităţii prin întărirea musculaturii și articulaţiilor cu ajutorul exerciţiilor și mișcărilor funcţionale controlate.echilibrului si mobilitatii prin intarirea musculaturii si articulatiilor cu ajutorul exercitiilor si miscarilor functionale controlate.echilibrului si mobilitatii prin intarirea musculaturii si articulatiilor cu ajutorul exercitiilor si miscarilor functionale controlate.a echilibrului si mobilitatii prin intarirea musculaturii si articulatiilor cu ajutorul exercitiilor si miscarilor functionale controlate.

Hidrokinetoterapie

Fizioterapie Cryoultrasound

Terapia cryoultrasound combină ultrasunetele cu termoterapia (alternanţa cald/rece) pentru un puternic efect analgezic și antiinflamator. Recomandăm aceasta terapie în tratarea accidentărilor musculare și în tendinopatii, astfel accelerând procesul de vindecare și punând capăt ciclului durere-spasme-inactivitate.

Fizioterapie Cryoultrasound

Fizioterapie Ultrasunet

Fizioterapie Ultrasunet

Fizioterapie Tens

Fiind cea mai comună formă de electrostimulare transcutanată, TENS folosește electrozi mici la nivelul pielii pentru a diminua durerea prin consolidarea și relaxarea mușchilor. Un alt beneficiu al folosirii unităţii TENS, este faptul că electricitatea stimuleaza eliberarea de endorfine, hormoni produși în mod natural de orgamism care induc o stare de calm.

Fizioterapie Tens

Fizioterapie Tecar

Fizioterapie Tecar

Fizioterapie Șoc ESWT

Terapia cu unde șoc extra corporale focusate (ESWT) este ce mai nouă tehnologie pe care o folosim în tratarea durerilor cronice ale sistemului musculo-scheletal. În comparaţie cu tehnologiile clasice, terapia ESWT nu provoacă dureri, discomfort sau leziuni, necesită cu până la 50% mai puţine ședinţe de tratament și poate fi precis ajustată in funcţie de zona tratată.

Fizioterapie Șoc ESWT

Fizioterapie Drenaj

Unul dintre cele mai performante aparate de presoterapie, Bio Compression, este folosit pentru îmbunătăţirea circulaţiei sanguine și limfatice, eliminarea edemelor post operatorii și post traumatice, prevenirea tromboflebitei și tratamentului limfedemelor cu diferite etiologii. Deși este un tratament blând dar eficient, terapia Bio Compression nu este recomandată persoanelor care sufera de hipertensiune, afecţiuni cardiace sau maligne, tromboză venoasă profundă, dermatită sau ocluzie arterială.

Fizioterapie Drenaj

Terapii Manuale

La Physio Medical Center combinăm masajul terapeutic cu tehnici de Yumeiho, stretching funcţional și osteopatie, pentru a trata o gamă vastă de afecţiuni atât cronice cât și acute. Pacienţii tipici sunt sportivii de performanţă, dar și persoanele sedentare sau cu activitate sportivă moderată, care folosesc aceste terapii manuale în tratarea deficienţelor coloanei vertebrale, contracturilor, întinderilor sau a atrofiei musculare și a altor afecţiuni.

• DE DRENAJ LIMFATIC,
  • DECONTRACTURANT
  • TRIGGER POINTS
Terapii Manuale

Reeducare Posturală Globală (RPG)

Fiind un tip de terapie destinată oricui, atât în prevenţie cat și în tratament, reeducarea posturală globală constă în practicarea unor posturi de întindere a mușchilor antigravitaţionali care scot în evidenţă lanturile de tensiune musculară, tensiune a tendoanelor și a membrelor ce învelesc mușchii. RPG este recomandat atât în tratarea durerilor vertebrale cronice sau acute, disfuncţiilor respiratorii, contracţiilor musculare (hipercifoză, lordoză și scolioză), devierilor și deformatţilor ortopedice, cât și în stabilirea reechilibrului muscular.

Programează o sesiune
Reeducare Posturală Globală (RPG)

YOUR BROWSER IS unsupported!

Update your browser to view this website correctly