Fizioterapie

Suna 0752 226 227

Fizioterapie

Pentru o recuperare rapidă și de succes Physio Medical Center oferă diverse tipuri de fizioterapie: Cryoultrasound,  terapie Tens, terapie Tecar, Șoc ESWT și Drenaj (Bio Compression).

Descoperă promoția lunii Noiembrie!

Programează-te acum pentru o EVALUARE GRATUITĂ*!

Știm că timpul este important în timpul recuperării, fiecare pacient beneficiază de un program persoanalizat și de un timp nelimitat.

Fiecare pacient are ritmul lui de efectuare a exercițiilor și acest lucru nu trebuie să fie o piedică în recuperarea medicală.

Cum te poți programa:

– folosind formularul de mai jos și te vom contacta în cel mai scurt timp posibil

– prin intermediul adresei de e-mail alăturate

– telefonic (program: L-V 8:00-20:00 sau S 9:00-15:00)

Ofertă disponibilă în limita locurilor disponibile. Evaluarea gratuită nu implică nicio obligație şi nu este condiționată de urmarea unei proceduri. Evaluarea este valabilă pentru următoarele tipuri de proceduri: Fizioterapie, Kinetoterapie, Terapii Manuale.

Atenție – Physio Medical Center nu colaborează cu Casa Națională de Asigurări.

Evită complicațiile! Programează prima sesiune.

Fizioterapie Cryoultrasound

Terapia cryoultrasound combină ultrasunetele cu termoterapia (alternanţa cald/rece) pentru un puternic efect analgezic și antiinflamator. Recomandăm această terapie în tratarea accidentărilor musculare și în tendinopatii, astfel accelerând procesul de vindecare și punând capăt ciclului durere-spasme-inactivitate.

Fizioterapie Ultrasunet

Fizioterapia cu ultrasunete este cea mai des întâlnită metodă de recuperare medicală aplicată de către fizioterapeuți. Această metodă constă în aplicarea unui dispozitiv direct pe piele care va produce un micromasaj la nivelul tesuturilor, asigurand astfel o mai buna penetrare a substantelor antiinflamatoare in piele

Fizioterapie Tens

Stimularea electrică transcutanată nervoasă (TENS) este un tratament non-farmacologic și noninvaziv frecvent utilizat în calmarea, reducerea și suprimarea durerii. TENS reprezintă aplicarea curentului electric prin electrozi plasați pe piele pentru controlul durerii. Poate fi aplicat cu diferite frecvente, de la mică (<10 Hz) la mare (> 50 Hz). Intensitatea poate fi variată de la senzorială, la intensități motorii. Intensitatea senzorială este atunci când pacientul simte o senzație puternică, dar confortabilă, fără contracții de intensitate mare, de obicei implică o contracție nedureroasă.  În general, frecvențele mari sunt folosite pentru stimulari senzoriale iar frecvențe joase pentru stimularea fibrelor nervoase motorii.

Fizioterapie Tecar

Terapia Tecar este o nouă metodă de recuperare medicală noinvazivă și foloseste curenți de înaltă frecvență care intră în țesut și se transformă în caldură. Utilizează Transferul Energetic Capacitiv și Rezistiv pentru a accelera procesele naturale de vindecare ale organismului.

Fizioterapie Șoc ESWT

Terapia cu unde șoc extracorporale focusate (ESWT) este ce mai nouă tehnologie pe care o folosim în tratarea durerilor cronice ale sistemului musculo-scheletal. În comparaţie cu tehnologiile clasice, terapia ESWT nu provoacă dureri, disconfort sau leziuni, necesită cu până la 50% mai puţine ședinţe de tratament și poate fi precis ajustată în funcţie de zona tratată.

Fizioterapie Drenaj

Unul dintre cele mai performante aparate de presoterapie, Bio Compression, este folosit pentru îmbunătăţirea circulaţiei sanguine și limfatice, eliminarea edemelor post operatorii și post traumatice, prevenirea tromboflebitei și tratamentului limfedemelor cu diferite etiologii. Deși este un tratament blând dar eficient, terapia Bio Compression nu este recomandată persoanelor care suferă de hipertensiune, afecţiuni cardiace sau maligne, tromboză venoasă profundă, dermatită sau ocluzie arterială.

Începe recuperarea medicală!

Contactează-ne

Adresă: Str. Polonă nr. 95-99, Sector 1, București
Email: receptie@physiomedicalcenter.ro
Contactează-ne telefonic pentru a beneficia instant de prima programare.

0752 226 227     021 210 4946

Trimite-ne un mesaj acum și începe recuperarea în cel mai scurt timp

Adresă: Str. Polonă nr. 95-99, Sector 1, București
Email: receptie@physiomedicalcenter.ro